با سلام و تحیت؛
1-رجوع شود به مسئله ۱۷۰۴ رساله توضیح المسائل
2- ملاک تکلیف فهمیدن خوبی و بدی است، درصورتیکه حد اقل خوبی و بدی را بفهمد علی الظاهر باید نماز و روزه اش را انجام دهد در صورتیکه این مقدار را هم فاقد درک باشد احتیاط مستحب این است که ترک این اعمال برای او عقاب آور نیست اگرچه خوب است که بعد از وفات این شخص نماز و روزه اش را قضا کنند.
3- مانند مورد قبلی عمل شود.
1-رجوع شود به مسئله ۱۷۰۴ رساله توضیح المسائل
2- ملاک تکلیف فهمیدن خوبی و بدی است، درصورتیکه حد اقل خوبی و بدی را بفهمد علی الظاهر باید نماز و روزه اش را انجام دهد در صورتیکه این مقدار را هم فاقد درک باشد احتیاط مستحب این است که ترک این اعمال برای او عقاب آور نیست اگرچه خوب است که بعد از وفات این شخص نماز و روزه اش را قضا کنند.
3- مانند مورد قبلی عمل شود.